Sunday, August 21, 2011

restoran nelayan tasek titiwangsa...20/8/11


20 puasa aku bersama sama keluarga aku berbuka kat restoran nelayan .. tahun lepas kt cni jugak tapi aku tade aku stdy kt dungun mase tu so aku tak berpeluang nk berbuka bersame same diorang...haaiisshhh..aku sorang je yg tak g tahun lepas..sedey2..tapi takpe..time bbke tahun lepas mak aku kol kol aku tenangkan aku..bg aku tenag ape...makin sedey ade lah...nk buat cmne kan/...sdty punye pasl..redo je la...tp tahun ni skali lagi kuarge aku g berbuke puasa kt restoren yg same...restoran nelayan...yg special sket tahun ni sbb aku pon ikot..aku da abis sdty kan so bleh la join..sronok2...first time kau masuk ctu...masuk2 tak tahu nk g mane panik sat..tp wat slumber..cover2..hak hak hak..galas dslr satu masuk wat muka slumber....heheehhe...

pic yg smepat di snap....pic aku ade bape keping je sbb aku jd photografer..hehehehe

menunggu berbuke puasa

juadah berbuka puasa di restoren nelayan

besama keluarga yg tercinta

ni lah keluarga aku...

kenyang suda...


hope tahun depan kt tempat lain plak ...rasenye thun depan tmbh lagi 2 org ahli kuarge baru....nk tahu??tggu ea....hehehehehehe...

No comments:

Post a Comment